معرفي و اهداف
کليه سازمان ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي که داراي محتواي الکترونيکي و کاغذي مختلف در قالب پروژه ها و فعاليت هاي خود هستند، مي توانند به منظور ساماندهي و الکترونيکي نمودن اسناد، مدارک، پرونده ها و فايل هاي گوناگون خود بر اساس ساختار سازماني و ساسله مراتب دسترسي به اطلاعات از سامانه فوق استفاده نمايند.
موارد کاربرد
- دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي
- سازمان ها و نهادهاي دولتي و خصوصي برگزار کننده همايش
- مراکز تحقيقاتي و پژوهشکده ها
-
ثبت و اسکن انواع اسناد ديجيتال و کاغذي
-
به اشتراک گذاري و گردش اسناد بين پرسنل بر اساس سطوح دسترسي و محرمانگي
-
مطابقت کامل ساختار بايگاني فيزيکي و الکترونيکي به منظور سهولت دسترسي
-
جستجو و گزارش گيري بر اساس پارامترهاي و کلمات کليدي موضوعي اسناد
-
امکان محدود نمودن فرمت فايلهاي قابل ثبت پرسنل و کاربران
|