پیشگام در طراحی

نخستین و قدرتمندترین نرم افزار سازمانی مدیریت دفاتر حقوقی در کشور

مدیریت آسان

دسترسی آسان و سریع به اسناد در هر زمان و مکان

مدیریت راهبردی دفاتر حقوقی

دسترسی به گزارشات مدیریتی برای مدیریت حرفه ای عملکردها

جستجوی بسیار سریع

روش های قدیمی در جستجو برابر است با سردرگمی در حجم انبوهی از اسناد

نسخه همراه

دسترسی به اطلاعات پرونده ها و اسناد بر روی تلفن همراه و تبلت

سامانه قراردادها و مناقصات

معرفي و اهداف

قراردادها به عنوان يکي از ابزارهاي اصلي برونسپاري و انجام فعاليتهاي جاري و عمراني سازمانها و شرکتهاي دولتي و خصوصي به حساب مي آيند. از آنجا که کنترل صحيح، منظم، به موقع فرايند عقد، اجرا، پيشرفت و اتمام قراردادها نقشي حياتي در پيشبرد اهداف سازمانها داراست، سامانه مديريت قراردادها، پيمانکاران و پروژه هاي بامداد بمنظور مکانيزه نمودن کليه فعاليتهاي فرايند مذکور، طراحي و پياده سازي گرديده است. با راه اندازي اين سامانه در سازمان، گردش کار و بايگاني الکترونيکي تمامي اطلاعات و واحدهايي که به نحوي در روند پيشنهاد، انعقاد، بررسي و اجراي قراردادها مشارکت دارند، توسط فرمهاي الکترونيکي سامانه انجام شده و مديران سازمان را قادر مي سازد تا در هر لحظه، اطلاعات تصميم ساز موردنياز طرحها و پروژه ها و قراردادهاي در دست اجرا يا خاتمه يافته را به دست آورند.

موارد کاربرد

  • اداره امور قرارداد و پيمانهاي سازمانها و وزارتخانه ها
  • واحد مناقصات و امور پيمانکاران دستگاه هاي اجرايي
  • شرکت هاي گاز، آب منطقه اي، آبفا و ...
  • ادارات قرارداد سازمانهاي جهاد کشاورزي، راه و ...
  • قابل استفاده در فرايند قراردادهاي خريد کالا، خريد خدمات مشاوره و قراردادهاي پيمانکاري

حوزه هاي تحت پوشش

قبل از انعقاد قرارداد

درخواست پروژه و خريد، تامين اعتبار، موافقتنامه ها، مجوزها

ارجاع کار

مناقصات، استعلامات، ترک تشريفات، صورتجلسات و ارزيابي پيمانکار

قراردادها

اطلاعات مالي قرارداد، اطلاعات پروژه، ضمانت­نامه ­ها، مدت، وضعيت

پيمانکاران

اطلاعات پيمانکار، صاحبان امضا و نمايندگان، ناظرين، پرداخت­ها

پروژه ها

اطلاعات پروژه، پيشرفت زماني و حجمي، صورت وضعيت ها، فازبندي

امکانات و قابليتها

  • ثبت درخواست واحدهاي مختلف متقاضي انجام پروژه يا خريد
  • تعريف پكيج اطلاعاتي پروژه
  • تعريف انواع عمليات خريد، مشاوره، خدماتي و پيمانکاري
  • مجوزها و تاييدات
  • ثبت فراخوان شناسايي پيمانكاران
  • جمع آوري رزومه پيمانكاران به صورت خودكار(دريافت رزومه در قالب فايل excel و يا فرم هاي وب سايت سازمان)
  • تعيين پيمانكاران ذيصلاح براي هر پروژه
  • ثبت اطلاعات مناقصات عمومي و محدود و استعلام ها
  • تعريف پروژه و تنظيم پارامترهاي آن
  • تعريف قرارداد، جزئيات، مفاد، محل، مدت، ضريب پيمان، طرفين، شماره قرارداد و ...
  • مديريت اطلاعات مالي قرارداد
  • تعيين قالب يا نمونه قرارداد استاندارد براي قراردادهاي مختلف و كتابچه پيمان
  • تعريف جزئيات ضمانت نامه ها
  • هشدارهاي خودکار براي اعلام زمان پايان قرارداد و سررسيد اعتبار ضمانتنامه ها
  • بايگاني الکترونيکي و نگهداري اصل اسناد قراردادها
  • اسکن تصاوير اسناد به صورت دسته اي
  • ثبت ابلاغيه هاي قرارداد مانند ابلاغ قرارداد و نماينده و ...
  • تعريف پيمانکاران (حقيقي و حقوقي)
  • ثبت سوابق اجرايي و رزومه و رتبه بندي پيمانكاران
  • ثبت اطلاعات اشخاص و پرسنل پيمانكار مانند نماينده فني و حقوقي، صاحبان امضا، هيئت مديره و ...
  • پرونده الكترونيكي اختصاصي هر پيمانكار با قابليت ارتباط يكپارچه با قراردادها و پروژه ها
  • دريافت ها و پرداختهاي پيمانکاران
  • کنترل پروژه به صورت زماني و هزينه اي
  • ايجاد شناسنامه براي هر پروژه
  • مشاهده وضعيت فعلي پروژه
  • ثبت و مديريت اطلاعات صورت وضعيت هاي موقت و قطعي
  • ثبت تمديد، پايان و تاخير قراردادها
  • امکان تهيه گزارش از شناسنامه پروژه ها
  • مکان تهيه گزارش صورت وضعيت ها
  • توليد فرم صورت مجلس تحويل موقت و قطعي
  • ثبت فرمهاي كيفيت پروژه و ارزيابي پروژه
  • قابليت ثبت و مديريت وقايع قرارداد و هشدارهاي هوشمند در سررسيد
  • تنظيم الحاقيه و تمديد پيمان
  • مديريت صورتجلسات کميسيون معاملات و ثبت نتايج
  • توليد فرم ترک تشريفات مناقصه
  • ثبت ابلاغ برنده پروژه
  • توليد فرم تاييديه انعقاد قرارداد

ویژگیها

  • پياده سازي سيستم به صورت کاملا مبتني بر وب
  • انوع جستجو بر مبناي پارامترهاي مورد نياز کاربر
  • امکان تهيه فايل پشتيبان از بانک اطلاعاتي و کليه اسناد و مدارک
  • امکان تهيه گزارشات مختلف از سيستم بصورت آماري و تفصيلي
  • واسط گرافيکي ظاهر ساده ، زيبا و کاربر پسند
  • ثبت خودکار وقايع سيستم
  • امکان اسکن مدارک و تصاوير به صورت Multipaging توسط اسکنر در محيط وب
  • بارگذاري کليه فايل هاي اسناد و مدارک به صورت امن روي سرور به صورت متمرکز
  • امکان آرشيو مدارک و اسناد پرونده ها و امکان بازيابي آنها
  • ويرايشگر محتواي شبيه سازي شده به شکل word به صورت تحت وب
  • امکان تعريف سطوح امنيتي براي تنظيم، ثبت و ويرايش اطلاعات براي کاربران مختف
  • سيستم عامل شبکه WindowsServer2003,2005,2008
  • پايگاه داده:SERVER2005,2008 SQL
  • استفاده از سرويس Reporting Services جهت گزارش گيري پويا و تحت وب
  • پياده سازي سيستم به صورت کاملاٌ شي گرا
  • واسط نرم افزاري توليد و برنامه نويسي : Visual Studio.net 2005
  • پياده سازي شده با زبان برنامه نويسي C# و استفاده از تکنولوژي Ajax
  • ابزار مهندسي نرم افزار:Rose Rational
  • سرويس دهنده وب: Internet Information Server
  • مرورگر Mozilla Firefox , Internet Explorer , Netscape